میکرواستراتژی به منظور پایین آوردن میانگین قیمت خرید، بیت کوین بیشتری خرید.

میکرواستراتژی به منظور پایین آوردن میانگین قیمت خرید، بیت کوین بیشتری خرید.

1401/06/30

براساس پرونده نظارتی که در اوایل این سه شنبه منتشر شد ، شرکت اطلاعات تجاری MicroStrategy به ارزش 6 میلیون دلار بیت کوین با قیمت 19،851 دلار برای هر سکه خریداری کرده است.


شرکت مادر آن یعنی Tysons ،که در ویرجینیا فعالیت دارد و شرکت های تابعه آن ، در مجموع 130،000 بیت کوین با حدود هزینه 3.89 میلیارد دلار خریداری کرده اند. این شرکت در حال حاضر تقریباً 1.5 میلیارد دلار در این سرمایه گذاری بسیار جسورانه خود که اکنون به طور گسترده ای به عنوان یک شکست دیده می شود ، در زیان است.


با این حال ، علی رغم این آمار و ضررهای احتمالی ، این شرکت از استراتژی خود دور نمی شود. مدیرعامل سابق این شرکت مایکل سیلور همچنان یک طرفدار سرسخت بیت کوین است.


انتخاب دیگری نیست

 سیلور ، که چند ماه پیش از سمت خود به عنوان مدیرعامل کناره گیری کرده است ، بارها و بارها از سرمایه گذاری شرکت خود روی رمزارزها دفاع کرده است. در مصاحبه ای صادقانه با وال استریت ژورنال ، او اعتراف کرد که رفتن به سمت خرید رمزارزها در واقع انتخاب نبوده است. این شرکت در تلاش برای رقابت با نرم افزار ها، با یک مرگ آهسته روبرو بود و سهام آن سالها بود که بدون رشد باقیمانده بود. سرمایه گذاری روی بیت کوین این شرکت را جالب تر کرد. در واقع ، حرکت شرکت به سمت دنیای کریپتو همزمان با شروع جدیدترین بول ران و موج صعودی بود. سهام این شرکت به سرعت رشد کرد و به بالاترین سطح خود در طی دو دهه اخیر رسید. بنابراین این سرمایه گذاری، تاثیرات جانبی بر روی این شرکت نیز داشته است.


shape