XRP در 24 ساعت 10 ٪ رشد کرد زیرا ریپل به دنبال شکست SEC با منطق و استدلال است

XRP در 24 ساعت 10 ٪ رشد کرد زیرا ریپل به دنبال شکست SEC با منطق و استدلال است

1401/06/30

قیمت XRP  در 24 ساعت گذشته 10 درصد رشد کرد و از 10 ارز دیجیتال برتر در سوددهی پیشی گرفت. در زمان انتشار، XRP با 0.38 دلار معامله می شود که 9.67 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. جالب اینجاست که XRP تنها دارایی کریپتو است که نسبت به قیمت یک هفته پیش خود افزایش یافته است. این افزایش به میزان  7 درصد است. این در حالی است که دیگر رمزارزهایی که جزو 10 ارز برتر هستند در هفت روز گذشته زیان ده بوده اند.


 پس از فشار فروش کریپتو در در آغاز هفته در بازار ، XRP در 19 سپتامبر به 0.339 دلار کاهش یافت. بلافاصله پس از آن، به بالاترین سطح خود در همان روز یعنی 0.392 دلار رسید. ریپل با این استدلال که ارز رمزنگاری شده XRP آن یک سهام در صلاحیت کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیست، به دنبال شکست شکایتی است که توسط این آژانس مطرح شده است.


در آخر هفته، ریپل درخواستی را به دادگاه فدرال در منهتن ارائه کرد و خواستار رد پرونده قبل از محاکمه شد. از آنجایی که هیچ «قرارداد سرمایه‌گذاری» برای آن وجود نداشت که به سرمایه‌گذاران حق بدهد یا ناشر را وادار کند که به نفع آنها عمل کند، ریپل ادعا کرد که XRP نمی‌تواند به عنوان اوراق بهادار طبقه‌بندی شود. SEC در شکایتی که در سال 2020 ارائه کرده است، ریپل را به جمع آوری وجوه از طریق اوراق بهادار ثبت نشده متهم کرد. این شکایت ممکن است بر ده ها ارز دیجیتال دیگر نیز تأثیر بگذارد و پیش بینی می شود که بتواند به روشن شدن توانایی آژانس برای تسلط بر مقررات ارزهای دیجیتال کمک کند. ریپل مدعی است که هیچ اشتباهی انجام نداده است و SEC در حال انتخاب برندگان و بازندگان در فضای نوپای کریپتو است. ریپل همچنین استدلال کرد که SEC نمی تواند قوانین را برای XRP را تنظیم کند زیرا یک وسیله مبادله ای است و یک ارز مجازی است که در معاملات بین المللی و داخلی استفاده می شود و یک اوراق بهادار نیست.


shape