بنیانگذار دوج کوین به نوعی به ایلان ماسک درباره بیت کوین یادآوری می کند

بنیانگذار دوج کوین به نوعی به ایلان ماسک درباره بیت کوین یادآوری می کند

1401/06/29

بیلی مارکوس که در سال 2013 به همراه جکسون پالمر استرالیایی سکه DOGE را به عنوان تقلیدی از بیت کوین ایجاد کرد، در مورد توییت اخیر ایلان ماسک اظهار نظر کرد و اعتراف کرد که او برای لحظه ای توییت ماسک را متفاوت خوانده است. ممکن است کسی تصور کرده باشد که او فکر می کند رئیس تسلا پس از یک مکث طولان دوباره درباره بیت کوین و چشم های لیزری صحبت می کند.


سگی با چشم های لیزری

یکی از بنیانگذاران دوج کوین در پاسخ به توییتی که ماسک در مورد موفقیت اخیر استارلینک منتشر کرده بود، سگی با چشم های لیزری را پست کرد. ماسک از یک گروه (batch) از لیزرهایی که به مدار می‌رسند اشاره کرد و بیلی مارکوس به شوخی بیان کرد که برای لحظه‌ای این توییت را متفاوت خوانده است. با قضاوت بر اساس سگی که چشم‌های لیزری دارد، او ممکن است تلویحا گفته باشد که ماسک درباره ارز دیجیتال پیشرو بیت کوین توییت کرده است.  با این حال، او سپس در اظهار نظرهای بعدی روشن کرد که کلمه batch را که به معنی سگ ماده هم هست را کمی متفاوت خوانده است، از این رو تصویر آن سگ را توئیت کرده است. پیش از این، ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد که اینترنت Starlink اکنون در تمام قاره ها از جمله قطب جنوب در دسترس است.

 

ماسک اخیرا بیت کوین را از توییت های خود کنار گذاشته است

مدتی است که رئیس تسلا در پیام های عمومی خود در توییتر به بیت کوین اشاره نکرده است. آخرین باری که او به طور خاص از بیت کوین یا BTC به همراه DOGE یا به طور کلی رمزارزها نام برد، در اواسط تابستان بود. در ماه آگوست، بنیانگذار MicroStrategy، شرکتی که بیشترین مقدار BTC را در ترازنامه خود دارد، از ماسک خواست بیت کوین بیشتری بخرد. ایلان یک بار اعتراف کرد که بیت کوین، اتریوم و دوج کوین خریداری کرده است و هیچ یک از آن ها را نمی فروشد.  با این حال، در اوایل سال جاری، تسلا بخشی از بیت کوین را که از اوایل سال 2021 در اختیار داشت، فروخت.


shape