هارد فورک کاردانو Vasil وارد مرحله نهایی شد

هارد فورک کاردانو Vasil وارد مرحله نهایی شد

1401/06/27

چارلز هاسکینسون، مدیرعامل Input Output اعلام کرده است که درخواست ترکیب کننده این هارد فورک ارسال شده و با موفقیت پذیرفته شده است، به این معنی که اجرای هارد فورک Vasil اکنون وارد مرحله نهایی خود شده است.


به گفته هاسکینسون، در حال حاضر یک فرآیند خودکار ارتقاء کاردانو به Vasil آغاز شده است. او گفت «همه می‌نشینیم و بلند شدن موشک واسیل را تماشا می‌کنیم. این موشک در حال حاضر در هوا است و دیگر بازگشتی وجود ندارد و این تازه آغاز کار است.». هارد فورک قرار است پس از ماه‌ها انتظار در 22 سپتامبر انجام شود.


هاسکینسون توضیح می‌دهد که برخی از پیشرفت‌هایی که در هارد فورک Vasil به وجود می‌آیند به دلایل فنی مختلف در 27 سپتامبر اعمال می‌شوند. هاسکینسون جامعه را ترغیب کرده است که کیف پول خود را به Daedalus 5.0.0، آخرین نسخه کیف پول که حاوی برخی اصلاحات قابل توجه است، ارتقا دهند.


هارد فورک Vasil بلندپروازانه ترین ارتقاء کاردانو تا به امروز است زیرا به طور چشمگیری مقیاس پذیری بلاک چین را بهبود می بخشد. به عنوان مثال، اسکریپت‌های Plutus V2 می‌توانند قابلیت‌های قرارداد هوشمند کاردانو را به طرز چشمگیری افزایش دهند. هاسکینسون ادعا می کند که این ارتقاء بسیار ویژه است زیرا نام دوست خوب آن یعنی واسیل دابوف روی آن است. این ریاضیدان بلغاری که یکی از اعضای فعال جامعه کاردانو بود، دسامبر گذشته درگذشت. هاسکینسون گفت: «خوشحالم که می‌توانیم میراث او را برای همیشه در اکوسیستم کاردانو جاودانه کنیم.  او اشاره کرده است که کاردانو «یکی از قوی‌ترین» رمزارزها در فضای موجود است و انتظار دارد که این پروژه ازامسال «بسیار قوی» خارج شود.


shape