دیوید گوخشتین می گوید LUNC  فقط در صورتی ممکن است بازگردد که این اتفاق بیفتد

دیوید گوخشتین می گوید LUNC فقط در صورتی ممکن است بازگردد که این اتفاق بیفتد

1401/06/27

بنیانگذار Gokhshtein Media، دیوید گوخشتین، معتقد است که LUNC ممکن است از وضعیت بلیت لاتاری مانند بودن خارج شود و در صورتی که جامعه بتواند راهی برای ایجاد یک مورد استفاده قانونی برای آن پیدا کند، بازگردد.


Gokhshtein از توکن LUNC به عنوان یک بلیط لاتاری یاد می کند و آن را درست مانند بازی کلاسیک صندلی های موسیقی برای بچه ها می بیند. او گفت وقتی که موسیقی متوقف می شود، همه باید یک صندلی برای نشستن پیدا کنند، اما همیشه صندلی ها کمتر از تعداد بازیکنان است. او خاطرنشان کرد که در مورد LUNC، فردی که یک کیسه پر از این توکن‌ها را دارد، همیشه کسی است که بدون صندلی باقی می‌ماند.  او اضافه کرد که فکر می‌کند LUNC، که اخیراً پس از فروپاشی زنجیره اصلی Terra محبوبیت پیدا کرده است، عمدتاً توسط قماربازان برای کسب درآمد سریع خریداری می‌شود.


گوخشتین در توئیت اخیر اشاره می کند که LUNC متعلق به جامعه بوده است در حال حاضر نیمی از اعضا برای قمار وارد می شوند، در حالی که نیمی دیگر کسانی هستند که از فروپاشی آسیب دیده اند. او معتقد است که اگر جامعه بتواند راهی برای ایجاد یک مورد استفاده مناسب پیدا کند، بازگشتی چشمگیر خواهد داشت.


پس از فروپاشی اکوسیستم Terra در ماه می، زنجیره اصلی Terra به Terra Classic تغییر نام داد و در 28 می 2022، بلوک زنجیره جدید برای انجام معاملات فیوچرز تحت نام Terra (LUNA) راه اندازی شد و توکن اصلی اصلی نیز به LUNC تغییر نام داد.


اینجا بزرگترین چالش نهفته است

Terra Classic ادعا می کند که متعلق به جامعه است و کاملاً از بنیانگذار Terra ، یعنی آقای Kwon جدا شده است. با این حال، ویل چن، یک توسعه دهنده سابق در Terra، چند سوال مهم را مطرح می کند: نهنگ های LUNC چه کسانی هستند؟ چه کسی شبکه را کنترل می کند؟ و «جامعه» نسبت به چند بازیگر بدی که آن را در کف قیمت خریده اند، چقدر احساس خوبی دارند؟ وی همچنین بر لزوم شفاف سازی مشوق ها تاکید کرد زیرا قرار است طرح مالیات 1.2 درصدی از 21 سپتامبر اجرایی شود.


توکن‌های Terra، LUNC و LUNA، فشار فروش جدیدی را دیدند زیرا ماجرای غم انگیز حقوقی مربوط به مدیرعامل Terra، پیچیدگی دیگری به خود گرفته است. در زمان انتشار این خبر، هر دو توکن به ترتیب 7.26% و 6.42% طی یک روز اخیر کاهش داشته اند. در تمام مدت گمان می رفت که Kwon در سنگاپور باشد ولی پلیس سنگاپور اعلام کرد که او دیگر در کشور نیست.


shape