بایننس برداشت های ETH را از سر می گیرد و به روز رسانی مهمی در مورد ETH PoW ارائه می دهد

بایننس برداشت های ETH را از سر می گیرد و به روز رسانی مهمی در مورد ETH PoW ارائه می دهد

1401/06/24

پس از تکمیل ادغام اتریوم، بایننس سپرده گذاری و برداشت توکن های ETH و ERC-20 در زنجیره اثبات سهام اتریوم (PoS) را از سر گرفته است.


صرافی برتر ارزهای دیجیتال برای ارائه به‌روزرسانی‌های زنجیره ETH PoW از این نیز فراتر رفته است و می‌گوید که اگر زنجیره اثبات کار اتریوم (ETHW) با موفقیت پیاده‌سازی شود، کاربران واجد شرایط بر اساس موجودی خالص ETH در کیف پول‌های واجد شرایط، ETHW با نسبت 1 ETHW = 1 ETHW در کیف پول‌های اسپات خود بر اساس اسنپ شات داریی خود در زمان ادغام دریافت خواهند کرد. در حالی که این فرآیند ممکن است حدود دو تا پنج روز طول بکشد، بایننس می‌گوید پس از تکمیل توزیع و فعال شدن واریز و برداشت برای ETHW، یا اینکه اگر زنجیره ETHW ناموفق باشد، در یک اطلاعیه جداگانه به کاربران در مورد آن اطلاع می‌دهد.


بایننس به طور موقت سپرده گذاری و برداشت توکن ETH و ERC-20 را در طول به روز رسانی Bellatrix در 6 سپتامبر به حالت تعلیق درآورد، در حالی که اعلام کرد که به طور موقت سپرده ها و برداشت های BETH را از 14 سپتامبر به حالت تعلیق در می آورد و تا پایان 16 سپتامبر ادامه خواهد داشت.


این ممکن است به این معنی باشد که سپرده‌ها و برداشت‌های BETH تا 16 سپتامبر در شبکه به حالت تعلیق باقی می‌مانند. همچنین اعلام شد که سهام ETH 2.0 در بایننس پس از انتقال اثبات سهام، همچنان ادامه خواهد یافت. 


ادغامETH  راه اندازی شد

ادغام اتریوم تکمیل شد. ویتالیک بوترین، خالق ETH در توییتر این لحظه را جشن گرفت. او نوشت: ما نهایی شدیم! ادغام بر همه مبارک. این لحظه بزرگی برای اکوسیستم اتریوم است. همه کسانی که به انجام این ادغام کمک کردند باید امروز احساس غرور کنند. پیام‌های تبریک مختلفی از سوی شخصیت‌های برتر در فضای رمزارز، از جمله آزمایشگاه‌های یوگا، مدیر عامل ریپل، برد گارلینگ هاوس و چندین نفر دیگر برای تیم اتریوم ارسال شد.


shape