به لطف این مشارکت پرداخت های دوج کوین به هزاران فروشگاه گسترش می یابد

به لطف این مشارکت پرداخت های دوج کوین به هزاران فروشگاه گسترش می یابد

1401/06/24

BigCommerce، ارائه‌دهنده بزرگ نرم‌افزار برای سرمایه گذاران، با دو سرویس پرداخت ارز دیجیتال BitPay و CoinPayments وارد یک همکاری استراتژیک شده است. انتظار می رود ده ها هزار شرکت که از خدمات BigCommerce استفاده می کنند، بتوانند تراکنش های رمزارزی را به عنوان بخشی از این اتحاد سه جانبه بپذیرند و پردازش کنند.


جرای خدمات Bitpay و CoinPayments به سرمایه گذاران این امکان را می دهد تا محبوب ترین ارزهای رمزارز مانند Dogecoin، Shiba Inu، Ethereum و البته بیت کوین را بپذیرند. این خدمات یک گام بزرگ دیگر برای استارت‌آپ‌های پرداخت کریپتو و ارزهای دیجیتال است که به طور روز افزونی توسط شرکت ها و امکان مختلف به عنوان وسیله پرداخت پذیرفته می‌شوند.


 در BigCommerce، خرید و پرداخت هزینه کالاها و خدمات ده‌ها هزار فروشگاه در بسیاری از کشورها برای عموم مردم در دسترس خواهد بود. به عنوان مثال، در میان مشتریان آن، شرکت هایی مانند Reebok، Vodafone و American Apparel حضور دارند و در میان سرمایه گذاران، بازارهای تخصصی بسیاری با علایق مختلف وجود دارد.


عدالت برای دوج کوین

در حالی که DOGE توسط شرکت های بیشتری پذیرفته می شود و خود را به عنوان یک گزینه پرداخت تمام عیار معرفی می کند، شور و شوق قانونی در مورد ارزهای دیجیتال در حال افزایش است. هفته گذشته، فاش شد که هفت شاکی سرمایه‌گذار جدید و شش متهم جدید، از جمله شرکت ایلان ماسک، The Boring Company، با شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری علیه ایلان ماسک و شرکت‌هایش برای پامپ DOGE اضافه شدند. جکسون پالمر، یکی از بنیانگذاران دوج کوین نیز به محکومیت این میلیاردر عجیب و غریب پیوست و ماسک را به سوء استفاده از جامعه ارزهای دیجیتال برای ایجاد منفعت شخصی خود متهم کرد.


shape