CTO شرکت ریپل، بازسازی شبکه سلسیوس را مسخره می کند

CTO شرکت ریپل، بازسازی شبکه سلسیوس را مسخره می کند

1401/06/23

اخبار اخیر در مورد بازسازی شبکه سلسیوس به عنوان یک متولی دارایی های کریپتو موجی از واکنش ها را برانگیخت، اما شاید گویاترین آن از سوی دیوید شوارتز، مدیر ارشد فناوری ریپل بود. 


با این حال، یادآوری گزارش‌های خبری اخیر که حاکی از علاقه ریپل لبز به خرید سلسیوس است، جالب خواهد بود.  برنامه های سلسیوس برای تبدیل شدن به یک ارائه دهنده خدمات نگهداری توسط مدیر عامل این شرکت، الکس ماشینسکی، در یک جلسه غیرعلنی با کارمندان اعلام شد. برنامه هایی برای نجات سلسیوس که توسط یک مشتری برای عموم پخش می شود شامل تغییر نام شرکت به کلوین بود. طبق یک جدول زمانی ، زمان احتمالی برای بازگشت کلوین، که قبلا به عنوان سلسیوس شناخته می شد، ماه نوامبر است.  ماشینسکی بآینده پلتفرم ناشناس CeDeFi را در ارائه خدمات نگهبانی برای ذخیره دارایی‌های کریپتو می‌بیند. شرکت جدید قصد دارد از طریق دریافت کارمزد تراکنش، درآمد کسب کند.


رگولاتورهای ایالات متحده در مورد آن چه فکر می کنند؟

بعید است که برنامه‌های بازسازی کسب‌وکار شبکه سلسیوس با دید خوش‌بینانه‌ای از سوی تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده مورد استقبال قرار گرفته باشد. با توجه به تحقیقات اخیر در مورد ورشکستگی این شرکت، مشخص شد که سلسیوس از سال 2020 سودآور نبوده است و اندکی پس از اتفاقات غم انگیزی که طی آن، این شرکت وجوه مشتریان خود را مسدود کرد، مشخص شد که اندازه حفره مالی آن بیش از یک میلیارد دلار است. در نتیجه، مردم به تقلب در اوراق بهادار سلسیوس مشکوک شدند و صدمات جبران ناپذیری به شهرتش وارد شد. با فکر کردن به اخبار امروز در مورد Do Kwon و Terra، بعید است که کلوین به وجود بیاید.


shape