رئیس بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از کارکنان خود می‌خواهد با صادرکنندگان توکن ها کار کنند

رئیس بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از کارکنان خود می‌خواهد با صادرکنندگان توکن ها کار کنند

1401/06/23

گری جنسلر ، رئیس بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، در اظهارات آماده شده خود برای شهادت آتی در کمیته بانکداری، مسکن و امور شهری سنای ایالات متحده، دیدگاه خود را تکرار کرده است که اکثریت قریب به اتفاق ارزهای دیجیتال موجود، اوراق بهادار ثبت نشده هستند.

جنسلر از کارکنان SEC خواسته است که مستقیماً با صادرکنندگان توکن ها کار کنند تا آنها را با قوانین مطابقت دهند. در همین زمان، او تشخیص داده است که بخش کوچکی از این توکن‌ها که ممکن است بخش قابل‌توجهی از ارزش کل بازار کریپتو را نشان دهند، اوراق بهادار نیستند. جنسلر علناً اعلام کرده است که بیت کوین یک کالا است، اما از ارائه شفافیت بیشتر به سرمایه گذاران در مورد وضعیت اوراق بهادار اتریوم خودداری کرده است.

رئیس SEC گفته است که به دلیل ماهیت ارزهای دیجیتال، ممکن است که الزامات افشای انعطاف‌پذیرتری را اتخاذ کند.

جنسلر می خواهد که هم اوراق بهادار و هم غیر اوراق بهادار بتوانند در کنار یکدیگر معامله شوند، به همین دلیل است که او می خواهد واسطه های ارزهای دیجیتال را در کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) نیز ثبت نام کنند. وی به این واقعیت اشاره کرده است که آژانس قبلاً دارای ثبت نام دوگانه در میان دلال و فروشندگان بوده است.

رئیس SEC اعلام کرده است که از آژانس خود می خواهد سخت گیری خود را حفظ کند. در همین زمان، او آماده همکاری با کنگره در زمینه ابتکارات قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال است.


shape