این ممکن است صعودی ترین سیگنال برای بیت کوین باشد

این ممکن است صعودی ترین سیگنال برای بیت کوین باشد

1401/06/22

در گزارش روز دوشنبه، وال استریت ژورنال تایید کرد که غول صندوق سرمایه گذاری مشترک Fidelity در حال بررسی امکان معامله بیت کوین در پلت فرم کارگزاری خود است.


این رسانه به نقل از افراد آگاه به این موضوع می پردازد که به شرط ناشناس ماندن در مورد این طرح صحبت کرده اند.


این شرکت مستقر در بوستون، ماساچوست، دارای بیش از 34 میلیون حساب کارگزاری است و چنین تعدادی از مشتریان به این معنی است که چنین حرکتی احتمالا پذیرش بیت کوین را به سطح کاملا جدیدی سوق خواهد داد.


در سال 2019، مایک نووگراتز از گلکسی دیجیتال معتقد بود که زمانی که ابیگیل جانسون، مدیر عامل فیدلیتی، به ده‌ها میلیون مشتری خود اجازه دهد بزرگترین ارز دیجیتال را معامله کنند، این صعودی‌ترین سیگنال برای بیت کوین خواهد بود. نووگراتز امروز به فشار اصلی ارزهای دیجیتال Fidelity اشاره کرد و ادعا کرد که این غول 4.5 تریلیون دلاری به زودی خدمات رمزنگاری خود را به کاربران خرده فروشی گسترش خواهد داد. فیدلیتی اولین پذیرنده بیت کوین بود. در سال 2015، پروژه استخراج ارزهای دیجیتال را راه اندازی کرد. از آن زمان، Fidelity همچنین وارد تجارت کریپتو در فیوچرز شده و با چنین شرکت‌هایی در Coinbase رقابت می‌کند. در آگوست 2020، این غول صندوق سرمایه گذاری مشترک، صندوق بیت کوین را افتتاح کرد و آن را برای سرمایه گذاران ثروتمند راه اندازی کرد. مارس گذشته، Fidelity درخواستی را برای صندوق پیشنهادی خود برای معامله در بورس بیت کوین ارائه کرد، اما توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده رد شد. با این حال، در ماه دسامبر یک ETF بیت کوین را در کانادا راه اندازی کرد. در ماه آوریل، تایتان مستقر در بوستون اعلام کرد که در مسیری قرار دارد که این امکان را برای مشتریانش فراهم کند که بیت کوین را در برنامه های پس انداز 401(k) خود بگنجانند.


shape