مدیر سایق ریپل در دفاع از XRP با یوتیوبر مارک ماس روبرو می شود

مدیر سایق ریپل در دفاع از XRP با یوتیوبر مارک ماس روبرو می شود

1402/01/14

مدیر سابق روابط توسعه دهندگان، مت همیلتون، وبلاگ نویس محبوب یوتیوب مارک ماس را در مورد XRP و بیت کوین (BTC) به چالش کشیده است. ماس در ابتدا تز صعودی جامعه XRP را زیر سوال برد، زیرا نظریه او این است که این ارز دیجیتال تقاضای زیادی دارد زیرا به بانک ها کمک می کند پول را سریع تر انتقال دهند. آنها به جای پذیرش بیت کوین، XRP را انتخاب می کنند.


با این حال، به نظر همیلتون، موس XRP را به طور کامل درک نمی کند. همانطور که مسئول سابق ریپل توضیح می دهد، XRP برای جابجایی ارزش بدون بانک ایجاد شده است. 


XRP، ریپل و بانک ها


به گفته موس، در عین حال، این تصور که بانک ها یا سایر موسسات مالی بزرگ به XRP نیاز دارند نیز احمقانه است. این وبلاگ نویس می پرسد چرا موسساتی مانند فدرال رزرو یا صندوق بین المللی پول از XRP استفاده کنند در حالی که می توانند همتای خود را مانند FedNow ایجاد کنند.


برخی از پیروان از این عقیده ابراز ناامیدی کردند و موس را متهم کردند که در زمانی که این صنعت تحت فشار فزاینده‌ای از سوی تنظیم‌کننده‌ها قرار دارد، جامعه کریپتو را مشوش می‌کند. در مقابل، این یوتیوب‌بر گفت که اتحاد جامعه رمزارز باید حول فناوری‌هایی باشد که مالکیت خصوصی و قدرت مردم را تشویق می‌کنند، مانند بیت‌کوین. موس نتیجه می گیرد که بیت کوین بانک شماست و XRP برای بانک ها است.


shape