اگر این اتفاق بیفتد، دوج کوین (DOGE) ممکن است 20 درصد بیشتر شود

اگر این اتفاق بیفتد، دوج کوین (DOGE) ممکن است 20 درصد بیشتر شود

1402/01/14

دوج کوین، هشتمین ارز دیجیتال بزرگ، در حال حاضر با 8.65 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته به 0.083 دلار رسیده است. این کریپتوکارنسی در هفت روز گذشته 11.96 درصد افزایش یافته است.


دوج کوین از زمان رسیدن به 0.062 دلار در 10 مارس به طور پیوسته بالاتر رفته است. اگرچه مدت کوتاهی پس از رسیدن به اوج 0.075 دلار در 14 مارس در یک محدوده تثبیت شد، اما افزایش دوباره از سر گرفته شد و همزمان با برخورد میانگین متحرک روزانه 50 و 200 دوج کوین را به بالاتر از این مرز سوق داد.


پس از دو روز افزایش متوالی، دوج کوین در 2 آوریل به بالاترین سطح روزانه خود در 0.085 دلار رسید.


دوج کوین در این هفته مورد توجه قرار گرفت زیرا Burger King UK به آن توجه ویژه ای داشت. برگر کینگ انگلستان در توییتی نوشت: تلاش می‌کنم مدیرم را متقاعد کنم که به من اجازه دهد یک دفتر کار داشته باشم در حالی که قبلاً در واکنش به توییت یک کاربر رمزارز، که گفته بود ما به دوج نیاز داریم،پاسخی نسبتاً غیرعادی ارائه کرده بود.


ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، روز جمعه از دادگاهی در ایالات متحده درخواست کرد که شکایت 258 میلیارد دلاری را که او را به اجرای یک طرح هرمی برای حمایت از ارز دیجیتال دوج کوین متهم می کند، رد کند. در پاورقی، وکلای دادگستری همچنین ادعاهایی مبنی بر اینکه دوج کوین معیارهای اوراق بهادار را برآورده می کند، رد کردند.


چه چیزی ممکن است دوج کوین را بالاتر ببرد


به گفته یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال، به نظر می رسد دوج کوین در حال تشکیل یک مثلث صعودی در نمودار 12 ساعته خود است. او از معامله گران می خواهد که مراقب بسته شدن کندل بالای 200 EMA (میانگین متحرک نمایی دویست روزه) باشند که ممکن است باعث افزایش 20 درصدی DOGE به سمت 0.093 دلار شود.


از سوی دیگر، او خاطرنشان می کند که افت مداوم زیر 0.072 دلار می تواند به عنوان بی اعتباری برای سیگنال عمل کند.

در نمودار روزانه، این ارز دیجیتال دیدگاه متفاوتی را به تصویر می‌کشد: تقاطع نزولی میانگین‌های متحرک همراه با RSI مثبت روزانه ممکن است نشان دهد که پرایس اکشن دوج کوین ممکن است در روزهای آینده به نفع گاوها یا خرس‌های بازار باشد.


shape