جامعه کریپتو در ترس است زیرا Bittrex ایالات متحده متوقف می شود.

جامعه کریپتو در ترس است زیرا Bittrex ایالات متحده متوقف می شود.

1402/01/14

صرافی ارز دیجیتال Bittrex مستقر در سیاتل اعلام کرده است که عملیات خود در ایالات متحده را متوقف می کند. جامعه کریپتو از این خبر متعجب شده است.


برخی از کاربران از Bittrex به عنوان مواجهه اولیه خود با دنیای رمزارزها صحبت کردند، بنابراین نگرانی از پایان یافتن عملیات آن در ایالات متحده وجود داشت.


  همانطور که در بیانیه ای اعلام شد، Bittrex U.S در نتیجه مستقیم تداوم عدم اطمینان نظارتی و عدم علاقه تنظیم کننده های ایالات متحده به اتخاذ سیاست های معقولی که نوآوری اقتصاد آمریکا را تقویت کند، تصمیم دشواری را برای متوقف کردن و تعطیل کردن فعالیت های خود در ایالات متحده می گیرند.


  این تصمیم از 30 آوریل 2023 اجرایی خواهد شد و تمام وجوه مشتریان امن است و تا آن تاریخ قابل برداشت است. این اعلامیه تاثیری بر Bittrex Global ندارد و این شرکت به فعالیت برای مشتریان خود در خارج از ایالات متحده ادامه خواهد داد.


ریچی لای، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Bittrex، در توییتر نوشت که از تصمیم این شرکت برای آغاز روند تعطیلی عملیات خود در ایالات متحده در همان ماهی که نهمین سالگرد خود را جشن می گیرد، ناراحت است. وی افزود که فعالیت در ایالات متحده دیگر امکان پذیر نیست و تمرکز آن ها بر کمک به موفقیت Bittrex Global در خارج از ایالات متحده است. در هفته گذشته، بزرگترین صرافی جهان، بایننس، و مدیر اجرایی آن توسط CFTC به اتهام نقض قوانین معاملات و مشتقات مورد شکایت قرار گرفتند.


همچنین، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه Beaxy.com به دلیل اداره همزمان یک شرکت بورسی، کارگزاری و تسویه ثبت نشده اقدام کرد. موسس آن، آرتاک همازاسپیان، نیز به کلاهبرداری از اوراق بهادار متهم شد.


shape