کاردانو چهار برابر بیشتر از هفته قبل سرمایه جذب کرده است.

کاردانو چهار برابر بیشتر از هفته قبل سرمایه جذب کرده است.

1401/06/21

بر اساس آخرین گزارش هفتگی جریان وجوه منتشر شده توسط CoinShares، جریان ورودی کاردانو در هفته گذشته چهار برابر شده است. علاوه بر اینکه این ارز یکی از معدود ارزهای دیجیتال با تراز جریان سرمایه مثبت در این روزها است، جریان ورودی کاردانو در آستانه هارد فورک Vasil به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.


این سومین هفته پیاپی موفق برای کاردانو است. دارایی‌های دیگر، که همگام با کاردانو هستند، XRP و Solana (SOL) هستند، اما هر دوی آنها جریان ورودی کمتری دارند. اگر در هفته منتهی به 5 سپتامبر، مقدار خالص ورودی وجوه به کاردانو 100,000 دلار باشد، در هفت روز گذشته مجموع این رقم به 400,000 دلار افزایش می یابد. این عملکرد در تایم ماهانه و سالانه نیز برای کاردانو مثبت است و به ترتیب 400 هزار دلار و 14.1 میلیون دلار است.


وضعیت فعلی بازار کریپتو

همانطور که این آژانس تحلیلی قبلاً توصیف کرده بود، وضعیت کلی در بازار کریپتو نسبتاً در وضعیت "بی احساس" است. ارزش کل ورودی‌های مالی به حوزه کریپتو در پایان هفته به خروجی 62.7 میلیون دلار رسید. بنابراین، محصولات ارز دیجیتال متمرکز بر بیت کوین شاهد خروج 13 میلیون دلاری بودند که برای ششمین هفته متوالی ادامه یافت. با این حال، این روند در مورد صندوق های کوتاه مدت بیت کوین گرا صدق نمی کند زیرا آنها برای دومین هفته متوالی ورودی ثبت کردند و ورودی این هفته آن ها به مبلغ 10.6 میلیون دلار بود. بزرگترین نگرانی، خروج محصولات ارز دیجیتال متمرکز بر اتریوم بود که مقدار آن به 61.6 میلیون دلار رسید. همانطور که CoinShares اشاره می کند، چنین پویایی منفی ممکن است با ترس سرمایه گذاران در مورد موفقیت ادغام اتریوم مرتبط باشد.


shape