معامله گر قدیمی پیتر برانت توسط انجمن XRP شکست می خورد

معامله گر قدیمی پیتر برانت توسط انجمن XRP شکست می خورد

1402/01/10

پیتر برانت، معامله گر قدیمی، در جدیدترین توییت خود، گفته است که انتقادات جامعه XRP را تحمل می کند. برانت در واکنش به گزارش WSJ با استناد به شکایت CFTC که بایننس به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، توییت کرد.


در 27 مارس، کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده از بایننس، بزرگترین صرافی دارایی دیجیتال جهان، به دلیل اینکه به مشتریان آمریکایی اجازه داد و ستد بر روی پلتفرم خود را داده بود، شکایت کرد.


برانت اظهار داشت: این فقط مسئله زمان بود که این اتفاق برای بایننس بیفتد. عدالت عدالت است. آیا ریپل دومینوی بعدی است که باید سرنگون شود؟


این موضوع توجه جامعه XRP را به خود جلب کرد، که ناامیدی خود را ابراز کردند زیرا به نظر می‌رسید که این معامله‌گر کهنه‌کار شکایت Ripple-SEC را دنبال نکرده است.


یکی از کاربران توییتر پرسید:  بنابراین شما پرونده و وفاداری خیانتکارانه SEC به قانون را دنبال نکرده‌اید. کاربر دیگری اشاره کرد که Ripple بیش از دو سال پیش مورد شکایت قرار گرفت و ممکن است در صورت برنده شدن این رمزارز، یک مسیر نجات باشد.


دیگران در پاسخ به توئیت برندت، شکلک های دلقک منتشر کردند، در حالی که یکی از کاربران پرسید: آیا پیشنهاد می کنید پس از این جنگ 2 ساله با SEC توسط CFTC مورد شکایت قرار بگیرند؟ در دسامبر 2020، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) شکایتی را علیه ریپل آغاز کرد و ادعا کرد که این شرکت و مدیران آن XRP را به عنوان یک اوراق بهادار ثبت نشده فروخته اند.


در میان پرونده‌های حقوقی فین‌تک که به دقت مورد توجه قرار گرفته‌اند، ریپل پرطرفدارترین است، زیرا XRP ششمین ارز دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش بازار است. دسامبر گذشته، ریپل و SEC آخرین مستندات خود را برای قضاوت ارسال کردند. قاضی می تواند به نفع هر یک از طرفین رای دهد، از محاکمه اجتناب کند، یا موضوع را در مقابل هیئت منصفه مطرح کند.


shape