بنا بر گزارش ها، Do Kwon نسبت به تصمیم دادگاه مبنی بر تمدید بازداشت اعتراض خواهد کرد

بنا بر گزارش ها، Do Kwon نسبت به تصمیم دادگاه مبنی بر تمدید بازداشت اعتراض خواهد کرد

1402/01/07

نماینده حقوقی Kwon درخواست تجدید نظر علیه تصمیم دادگاه مونته نگرو مبنی بر بازداشت این کارآفرین را به مدت 30 روز بیشتر از حد معمول تأیید کرد.


پس از دستگیری وی در مونته نگرو در حالی که تلاش می کرد با استفاده از اسناد جعلی پرواز کند، بنا بر گزارش ها، Do Kwon ، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه های Terraform، به تصمیم دادگاه مبنی بر تمدید مدت بازداشت تا 30 روز اعتراض خواهد کرد.


به گزارش رسانه محلی Vijesti، نماینده حقوقی Kwon درخواست تجدید نظر علیه تصمیم دادگاه مونته نگرو مبنی بر بازداشت این کارآفرین را برای مدت طولانی تر از حد معمول تایید کرد. این تصمیم پس از آن گرفته شد که Kwon در حال استفاده از اسناد جعلی در فرودگاه پودگوریتسا هنگام تلاش برای پرواز به دبی دستگیر شد.


در حالی که مقامات مونته نگرو معمولاً تا 72 ساعت بازداشت را تعیین می کنند، تمدید 30 روزه Kwon پس از تاکید دادستان ها بر احتمال بالای فرار تأیید شد. دادگاه در نظر گرفت که Kwon یک تبعه خارجی است که هویت او به وضوح مشخص نشده است.


از زمان فروپاشی اکوسیستم ترا، Kwon توسط مقامات کره جنوبی مظنون به جابجایی بین سنگاپور، دبی و صربستان بوده است. کره جنوبی 104 میلیون دلار از بنیانگذار Terra به دلیل مشکوک بودن به سودهای ناعادلانه ضبط کرد. در 23 مارس، چند ساعت پس از دستگیری Kwon در مونته نگرو، دادستان های ایالات متحده در نیویورک این کارآفرین را به کلاهبرداری متهم کردند.


این مرد 31 ساله به هشت اتهام جداگانه شامل کلاهبرداری در کالاها، کلاهبرداری از اوراق بهادار، پولشویی و توطئه برای کلاهبرداری و دستکاری در بازار متهم شد.


shape