فوجیتسو علاقه مند به خدمات تجارت کریپتو، اپلیکیشن نشان تجاری را فاش می کند

فوجیتسو علاقه مند به خدمات تجارت کریپتو، اپلیکیشن نشان تجاری را فاش می کند

1402/01/07

فوجیتسو می خواهد خدمات مالی از جمله پذیرش سپرده، تامین مالی وام، مدیریت مالی و مبادله دارایی های رمزارز را ارائه دهد.


غول فناوری ژاپنی فوجیتسو درخواست علامت تجاری را به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) ارسال کرد و قصد خود را برای ارائه خدمات کارگزاری برای تجارت ارزهای دیجیتال، در میان سایر تسهیلات مالی رمزارز و غیرکریپتو، آشکار کرد.


طبق سند رسمی ثبت شده در 16 مارس، برنامه نشان تجاری فوجیتسو با هدف ثبت علامت جدیدی است که شامل کلمه FUJITSU با چرخش s شکل بر روی J و I است. این برند به ارائه خدمات مالی از جمله پذیرش سپرده، تامین مالی وام، مدیریت مالی و مبادله دارایی های کریپتو اختصاص دارد. 






تصویر بالا نشان‌دهنده لوگوی به‌روز شده‌ای است که فوجیتسو قصد دارد برای این علامت تجاری بگذارد. علاقه فزاینده فوجیتسو به Web3 زمانی آشکار شد که در ماه فوریه یک پلت فرم شتاب دهنده Web3 را برای استارت آپ ها و شرکت های شریک راه اندازی کرد. هدف این پلتفرم پشتیبانی از ایجاد اکوسیستم متنوعی از برنامه های Web3 در طیف وسیعی از موارد استفاده، مانند مدیریت حقوق محتوای دیجیتال، معاملات تجاری، قراردادها و فرآیندها است.


در آغاز سال 2023، رگولاتورهای مالی در ژاپن از رگولاتورهای جهانی خواستند تا قوانین بانکی سخت تری را برای بخش کریپتو معرفی کنند. معاون مدیر کل دفتر توسعه و مدیریت استراتژی آژانس خدمات مالی، Mamoru Yanase، اذعان کرد که مشکل از رمزارز نیست. او گفت: آنچه که آخرین رسوایی را به همراه داشت، خود فناوری کریپتو نیست.


shape