ساختار بلاک دوج کوین به‌روزرسانی جدید دریافت می‌کند

ساختار بلاک دوج کوین به‌روزرسانی جدید دریافت می‌کند

1402/01/06

توسعه دهنده دوج کوین، Michi Lumin، هفته ها پس از انتشار نسخه جدید Libdogecoin نسخه 0.1.2 آن را معرفی کرد.


Lumin در یک توییت طولانی توضیح می دهد که نسخه جدید نسخه بزرگ و مجموعه ای از نسخه موقت 0.1.1 است. پستی متمرکز بر Dogecoin Mishaboar در توییتر منتشر شد تا این انتشار را اعلام کند. بدون نیاز به درک عمیق بلاک چین، LibDogecoin یک کتابخانه C ساده است که امکان ادغام مستقیم سبک دوج کوین را در بسیاری از پلتفرم ها فراهم می کند.


در آگوست 2022، نسخه اولیه LibDogecoin یعنی نسخه 0.1 اعلام شد. پس از آن، توسعه LibDogecoin با نسخه 0.1.1 ادامه یافت که بعداً به نسخه فعلی 0.1.2 تبدیل شد. پروژه‌هایی مانند RadioDoge، Gigawallet و سایر پروژه‌های آینده بر اساس LibDogecoin، یک کتابخانه C از بلاک‌های سازنده دوج کوین در حال توسعه هستند.


چه چیزی که تغییر کرده است


به گفته Michi Lumin، نسخه جدید 0.1.2 شامل چندین ویژگی و اصلاحات جدید، از جمله بررسی یکپارچگی حافظه و رفع کوتاهی و غیره است. او چندین تغییر را که Libdogecoin از زمان انتشار اولیه دریافت کرده است را برجسته می کند.  Libdogecoin اکنون از تولید عبارات اولیه در بسیاری از زبان ها پشتیبانی می کند. همچنین اکنون به درستی کلیدها و آدرس ها را استخراج می کند. با به‌روزرسانی جدید، Libdogecoin اکنون می‌تواند کدهای QR (در قالب‌های متنی، jpeg و png) را بدون هیچ گونه کتابخانه اضافی تولید کند.


امضای پیام نیز به‌روزرسانی شد، زیرا Libdogecoin اکنون از امضای پیام و تراکنش و تأیید پشتیبانی می‌کند. Libdogecoin همچنین بهبودهایی در وابستگی‌ها و همچنین آگاهی شبکه دریافت کرد که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد یک پرچم را جستجو کنند تا ببینند آیا libdogecoin با عملکرد شبکه ساخته شده است یا خیر.


shape