در صورت انجام این حرکت، روند صعودی پایدار بیت کوین تایید خواهد شد

در صورت انجام این حرکت، روند صعودی پایدار بیت کوین تایید خواهد شد

1402/01/06

بیت کوین (BTC) با روند صعودی 1.41 درصدی خود در 24 ساعت گذشته به 27932.92 دلار، پیشتازی خود را به عنوان محرک اصلی اکوسیستم بازار ارز دیجیتال حفظ کرده است. این رشد با اضافه شدن بیش از 425 دلار در روز به اوج خود رسید تا به قیمت 30000 دلار نزدیک شود.


در حالی که چشم انداز رشد فعلی بیت کوین چشمگیر است، این واقعیت که هنوز هم با نوسانات شدید درگیر است وجود دارد  .در میان همه اینها، یک تحلیلگر بازار با نام کاربری Rekt Capital در توییتر خاطرنشان کرد که اگر این ارز دیجیتال برتر بتواند کندل ماهانه را در سطح حمایت 25000 دلار یا بالاتر از آن ببندد، روند صعودی بیت کوین به طور کامل تایید خواهد شد.


در حال حاضر، بیت کوین در حال تغییر و از این سطح گذشته است، و اگر این ارز بزرگ دیجیتال به زیر این سطح نرسد، این فرض درست خواهد بود. بیت کوین بیش از 6 ماه است که با قیمت بیش از 30000 دلار معامله نشده است و آزمایش مجدد این سطح می تواند سرمایه بیشتری را از سوی سرمایه گذاران خرد و نهادی به ارز دیجیتال وارد کند.


نشانگرهای تقویت بیت کوین


  بیت کوین در حال حاضر با توجه به چشم انداز کلان اقتصادی که تا حد زیادی اکوسیستم مالی جهانی را پریشان نگه داشته ، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. با فروپاشی بانکداری در سراسر جهان و تشدید سیاست‌های پولی، سروصدای خودبانک‌داری از طریق بیت‌کوین در چند هفته گذشته افزایش یافته است.


با توجه به طراحی آن، بیت کوین به صورت غیرمتمرکز عمل می کند و عملیات آن به کد آن وابسته است. این دارایی به عنوان یک محافظ خوب در برابر تورم شناخته می شود و سرمایه گذاران نهادی بیشتری شروع به در نظر گرفتن این دارایی برای ذخیره ارزش کرده اند.


با حداکثر سقف عرضه 21 میلیون، این ارز دیجیتال دارای یک عنصر کاهش تورم است که بسیاری معتقدند قیمت آن در طول زمان افزایش می یابد.


shape