میزان سوزاندن Shiba Inu در سپتامبر با 272 میلیون SHIB سوزانده شده در هفته گذشته کاهش یافت

میزان سوزاندن Shiba Inu در سپتامبر با 272 میلیون SHIB سوزانده شده در هفته گذشته کاهش یافت

1401/06/20

همانطور که توسط Crypt Eye گزارش شده است، تعداد توکن های Shiba Inu سوزانده شده تا پایان هفته به 272.2 میلیون SHIB رسیده است. با در نظر گرفتن قیمت فعلی 0.000013 دلار، این رقم معادل 3505 دلار است.


با تجزیه و تحلیل نمودار 30 روز گذشته، می توان دریافت که از آغاز ماه سپتامبر، روند سوختن SHIB بسیار کند شده و تقریباً به کف رسیده است. به عنوان مثال، تقریباً 13 میلیارد SHIB در تابستان گذشته به ارزش 154507 دلار سوزانده شد که تنها در ماه اوت 3.6 میلیارد SHIB به یک آدرس مرده ارسال شد. با توجه به سرعت ماه سپتامبر، که در آن تنها یک چهارم میلیون SHIB در یک چهارم ماه سوزانده می شود، می توان انتظار داشت که نتیجه در پایان ماه دو یا چند برابر بدتر شود.  به طور کلی، چهار آدرسی که SHIB برای سوزاندن آنها ارسال می شود، تاکنون بیش از 41 درصد از کل عرضه یک کادریلیون SHIB Shiba Inu را جذب کرده اند.


وضعیت فعلی شیبا اینو

  از دیگر داده‌های ارائه شده توسط Crypt Eye، چیزی که قابل توجه است رشد مداوم تعداد دارندگان SHIB است که در حال حاضر 2.1 میلیون کیف پول وجود دارد. دومین میلیون اخیراً زمانی به دست آمد که تعداد SHIB های نگهداری شده توسط کیف پول ها 129000 در سه ماه گذشته افزایش یافت. خود پروژه به طور جامع و منظم در مورد آنچه قبلاً به دست آمده است گزارش می دهد. بنابراین، هفته گذشته از اضافه شدن بیشتری به SHIB مطلع شدیم: تیم Metaverse، زمانی که تهیه کننده سابق نتفلیکس و تکنیکالر که روی فیلم های بزرگی مانند Guardians of the Galaxy و Ant-Man کار می کرد، به پروژه Shiba Inu پیوست. علاوه بر این، جامعه انتظار راه اندازی پروتکل Layer 2 Shibarium را دارد که به گفته توسعه دهندگان Shiba Inu، باید در سه ماهه سوم سال 2022 شروع شود.


shape