ویل کلمنته فکر می‌کند که بیت‌کوین سیگنال‌های صعودی می‌دهد و اکنون دچار کاهش قیمت شده است

ویل کلمنته فکر می‌کند که بیت‌کوین سیگنال‌های صعودی می‌دهد و اکنون دچار کاهش قیمت شده است

1401/06/20

ویل کلمنته، علاقه‌مند و تحلیلگر معروف کریپتو، این تز را مطرح کرد مبنی بر اینکه ارز دیجیتال اصلی در حال حاضر توسط بازار کمتر از مقدار ارزش‌گذاری شده آن است. این کارشناس به نفع اظهارات خود چندین استدلال جالب آورده است.


کلمنته به عبور موفقیت آمیز عقب ماندگی و تامین مالی منفی قراردادهای آتی BTC در مبادلات ارزهای دیجیتال اشاره کرد. علاوه بر این، بیت کوین دوباره شروع به سلطه کرده است، زیرا شاخص آن به کمترین مقدار خود از سال 2018 رسیده است و در یک نقطه به حدود 40 درصد بازگشت. این تحلیلگر همچنین به تعدادی از سیگنال های صعودی اشاره کرد و وضعیت واگرایی ها و معیارهای روی زنجیره را به عنوان شواهد ذکر کرد.


نظر کلمنته در مورد سیگنال های زودگذر ببسیار جالب است. این کارشناس معتقد است اظهارات مثبت روسای مراکز اصلی ارزهای دیجیتال و همچنین افزایش گردش آگهی های مربوط به نزول بیت کوین در فضای کریپتو به وضوح نشان می دهد که بازار به کف رسیده است. با این وجود، تردیدهای احتمالی هنوز در موضوع سیاست پولی ایالات متحده و به ویژه مبارزه فدرال رزرو با تورم وجود دارد که مستقیماً بر قیمت گذاری ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد. به گفته این تحلیلگر ، پس از سلسله افزایش نرخ تهاجمی توسط رگولاتوری، باید منتظر کاهش تورم باشیم. با این حال، طبق معمول فدرال رزرو، با توجه به پیشینه بی ثبات کلان و ژئوپلیتیک در جهان، اقدامات می تواند شگفتی های زیادی را به همراه داشته باشد.


بررسی قیمت بیت کوین 

  در حال حاضر، بیت کوین توانسته است از سطح قیمتی مهم 21500 دلار فراتر رود. اگر قیمت تا باز شدن بازار سهام ایالات متحده باقی بماند و S&P 500 همچنان به سمت 4100 دلار حرکت کند، می توان انتظار افزایش داشت. در غیر این صورت، اگر شاخص اصلاح شود، بیت کوین احتمالا به دنبال آن خواهد رفت. سطوح پشتیبانی در حال حاضر بلوک های 20,800 تا 21,000 دلاری و 20,500 تا 20,000 دلاری هستند.   همچنین گمانه‌زنی‌هایی در فضای کریپتو وجود دارد مبنی بر اینکه افزایش جزئی بیت‌کوین با مصاحبه اخیر با پادشاه بریتانیا، چارلز سوم، که به طرز شگفت‌آوری در مورد بلاک چین و فناوری مرتبط با آن آگاه است، ایجاد شده است.


shape