رهبر رمز ارز Ex-Ark Invest می‌گوید چه اتفاقی در بازار خواهد افتاد

رهبر رمز ارز Ex-Ark Invest می‌گوید چه اتفاقی در بازار خواهد افتاد

1401/06/16

کریس برنیسک، رهبر ارز دیجیتال اکسآرک اینوست، سناریوی خود را تشریح کرد که طبق آن بازار ارزهای دیجیتال در نهایت وارد یک رالی معکوس خواهد شد. در عین حال، این تحلیلگر انتظار ندارد که اوضاع به بدی سال 2008 پیش برود.


یک چراغ قرمز بزرگ دیگر


بورنیسک در جدیدترین پست خود به دنبال کنندگانش گفت که بازار به یک ترمیم بزرگ دیگر نیاز دارد که با تمام بدبینی شان در میان فعالان بازار قیمت گذاری کنند. بر اساس شاخص‌های مختلف احساسات، بیشتر معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال با وجود آرامش نسبی بازار همچنان در ترس هستند.

با یک سقوط دیگر، بازار ارزهای دیجیتال به احتمال زیاد به پایین ترین سطح مورد انتظار خواهد رسید و وارد یک رکود طولانی مدت خواهد شد. سرمایه گذاران نهادی ممکن است پس از توقف این فاز، توجه بیشتری به دارایی های در اشباع فروش داشته باشند، از این رو، قدرت خرید بیشتری را فراهم می کنند و ارزش بازار را بالاتر می برند. با توجه به جریان‌های نهادی به بازار ارزهای دیجیتال که قبلاً به آن اشاره کردیم، بیشتر سرمایه‌گذاران از سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال اجتناب می‌کنند و فقط سرمایه‌شان را در ETFهای کوتاه بیت‌کوین و سایر ابزارهای سرمایه‌گذاری قرار می‌دهند.


الان در بازار چه خبر است؟


در 5 سپتامبر، شاخص DXY که نشان دهنده ارزش دلار آمریکا در برابر ارزهای خارجی است به بالاترین حد خود در 20 سال گذشته رسید که بدون شک بر بازار دارایی های دیجیتال تأثیر گذاشت. در حالی که اثرات افزایش دلار آمریکا ممکن است آنطور که انتظار می رود ویرانگر نباشد، اما یک عامل خطر بزرگ است که سرمایه گذاران بالقوه را از ارزهای دیجیتال مرتبط با دارایی های پرخطر دور می کند. در زمان انتشار این خبر، بیت کوین با قیمت 19969 دلار معامله می شود و در محدوده تثبیت غیر نوسانی که از 28 آگوست تشکیل شده است، حرکت می کند.


shape