اتریوم طی چند ساعت آینده شاهد به‌روزرسانی مهمی خواهد بود

اتریوم طی چند ساعت آینده شاهد به‌روزرسانی مهمی خواهد بود

1401/06/16

شبکه اتریوم تحت یک بروزرسانی مهم Bellatrix قرار خواهد گرفت که تنها نقطه عطف باقی مانده از به روز رسانی Merge است. به همین دلیل است که کاربران نباید هشدار صادر شده توسط ویتالیک بوترین و دیگر توسعه دهندگان اتریوم در مورد به روز رسانی کلاینت ها را نادیده بگیرند. این اخطار بیشتر برای اعتبار سنج های اتریوم به جای کاربران عادی اعمال می شود. اگر Ether را در زنجیره Beacon استیک می کنید ، باید بلافاصله کلاینت خود را به‌روزرسانی کنید، زیرا نمی‌توانید در استیکینگ نسخه قدیمی شرکت کنید.

Bellatrix وقتی که Beacon Chain  به 144896 برسد، فعال خواهد شد، که در ساعت 11:34:47 صبح در زنجیره ظاهر می شود. به‌روزرسانی Merge تقریباً در 13 سپتامبر فعال می‌شود و به‌روزرسانی زنجیره‌ای Beacon بر تاریخ مورد انتظار تأثیری ندارد. اگر اپراتورهای گره ،کلاینت های لایه اجرا و توافق را در نسخه های جدیدتر اجرا نکنند، جایگاه خود را در شبکه از دست خواهند داد و واجد شرایط انتقال نخواهند بود. اتریوم به توسعه دهندگان و هکرهای کلاه سفید پاداش قابل توجهی برای یافتن برخی از باگ های حیاتی که مستقیماً بر ثبات و امنیت شبکه تأثیر می گذارد، ارائه می دهد.


اتریوم هنوز در مورد به روز رسانی واکنشی نشان نداده است


اگرچه شبکه به انجام به‌روزرسانی Merge  خیلی نزدیک شده است، اما به نظر نمی‌رسد خود اتریوم واکنشی نسبت به بازار نشان دهد. قیمت دومین ارز دیجیتال بزرگ از روندهای بازار پیروی می کند. اما در همبن زمان، اتریوم توانست با موفقیت به سطح حمایت محلی خود واکنش نشان دهد و حتی از سطح مقاومت محلی میانگین متحرک 50 روزه نیز عبور کند. اکثر کارشناسان صنعت بر این باورند که بازار در آستانه ادغام یک رشد کوتاه مدت است و یک اصلاح خفیف پس از آن خواهد داشت.


shape