بیت کوین برای حرکت بزرگ ناشی از رویدادهای کلان مهمی که این هفته اتفاق می افتد، آماده است

بیت کوین برای حرکت بزرگ ناشی از رویدادهای کلان مهمی که این هفته اتفاق می افتد، آماده است

1401/06/14

اگرچه امروز در ایالات متحده روز کارگر و یک روز تعطیل برای بازارهای سنتی این کشور است، اما بازار ارزهای دیجیتال هرگز استراحت نمی کند، به خصوص این روزها که در انتظار رویدادهای مهم اقتصاد کلان در هفته آینده است.

طی چهار روز آینده، سرمایه‌گذاران باید از نزدیک نطق‌های روسای SEC و فدرال رزرو، انتشار کتاب Beige فدرال رزرو و آنچه را که پس از پایان مهلت روز سه‌شنبه برای اظهارنظر در مورد فرمان اجرایی کریپتو جو بایدن دنبال می‌شود را تماشا کنند.


وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال


در همین زمان، به نظر می رسد بیت کوین در آستانه حرکت بزرگ بعدی است، زیرا اکنون تقریباً 10 روز است که پس از سقوط قیمت آن در پایان ماه قبل، در حال انباشت است. متأسفانه، این حرکت بزرگ به احتمال زیاد نزولی است، زیرا قبل از افت قبلی آن نیز انباشت هفتگی رخ داده بود، که به نوبه خود با کاهش 10 درصدی همراه شد. در حال حاضر، بیت کوین در محدوده رنج بین 20300 تا 19500 دلار معامله می شود و 19000 دلار به عنوان آخرین بلوک پشتیبانی عمل می کند. در عین حال، همانطور که در آخرین گزارش CoinShares نشان داده شده است، با نزدیک شدن بیت کوین به این سطوح، تعداد کسانی که مایل به باز کردن پوزیشن های فروش هستند به سرعت افزایش می یابد. بیایید صادق باشیم، نه از جنسلر که از مخالفان سرسخت ارزهای دیجیتال در جامعه به شمار می‌رود و نه از پاول، که حتی به یک قدرت بزرگ‌ در مورد تورم تبدیل شده است، نمی توان انتظار داشت که سخنانی ارائه دهند که بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را از سرنوشت ماهی به طور سنتی به عنوان "سپتامبر سیاه" نامیده می شود، در  امان نگه دارند.


shape