کاردانو (ADA) به سودآورترین دارایی در بازار کریپتو تبدیل شد

کاردانو (ADA) به سودآورترین دارایی در بازار کریپتو تبدیل شد

1401/06/13

در 24 ساعت گذشته، اکثر دارایی های دیجیتال در تلاش برای نشان دادن عملکرد مثبت قیمتی در بازار بوده اند، اما کاردانو یکی از آنها نبود. یکی از بزرگترین رقبای اتریوم، بر اساس CoinMarketCap در 24 ساعت گذشته به سودآورترین ارز دیجیتال بازار تبدیل شده است. با وجود حرکت در یک روند نزولی طولانی مدت، ADA به طور مداوم سطوح مقاومت محلی را آزمایش می کند و به دنبال بهبودی سریع است، زیرا سودآوری کلی این دارایی هنوز در یکی از پایین ترین سطوح در مقایسه با اتریوم یا حتی بیت کوین است که تقریباً 80٪ اصلاح شده است.


در حال حاضر، کاردانو به شدت در تلاش است تا از میانگین متحرک 50 روزه بالاتر برود. این ماینگین به عنوان مانعی برای دارایی‌هایی که در روند نزولی حرکت می‌کنند، عمل می‌کند. اگر این مقاومت شکسته شود، ADA می تواند به سمت سطح مقاومت بعدی که با میانگین متحرک 200 روزه مطابقت دارد و تقریباً 0.7 دلار خواهد بود، حرکت کند. متأسفانه، رشدی که امروز شاهد آن هستیم، به احتمال زیاد تنها به دلیل عدم فشار فروش ناشی از جلسه معاملاتی آخر هفته که در آن حجم معاملات و نقدینگی نسبتاً پایین است، امکان پذیر بود.


رشد بنیادی کاردانو

علیرغم اینکه در ابتدای ماه هستیم، اکوسیستم پر جنب و جوش کاردانو شاهد انتشار و اخبار زیادی بود. تایید هارد فورک Vasil که در 22 سپتامبر اتفاق می افتد، انتشار GeroWallet، ممیزی موفق Aada Finance و عرضه آتی در 13 سپتامبر از جمله این اخبار بوده است.


اکثر کارشناسان بر این باورند که پروژه هایی مانند کاردانو در طول دوره صعودی بعدی شکوفا خواهند شد زیرا در چرخه های رشد بعدی در بازار ،ارزش بنیادی شبکه ها عامل تعیین کننده خواهد بود و دارایی های سوداگرانه مانند Shiba Inu دیگر کاربران را جذب نخواهند کرد، مگر اینکه بازارها یک بار دیگر به شدت دچار فشار خرید و اشباع خرید شوند. 


shape