شرایط پس از ادغام اتریوم چگونه خواهد بود

شرایط پس از ادغام اتریوم چگونه خواهد بود

1401/06/12

جاستین بونز، بنیانگذار و مدیر ارشد سرمایه‌گذاری یک صندوق سرمایه‌گذاری کهنه‌کار اروپایی مبتنی بر بلاک چین، یعنی سایبر کپیتال، پیش‌بینی خوش‌بینانه‌اش را درباره تأثیر فعال‌سازی ادغام بر فناوری اتریوم، سلامت توکنومیک و پذیرش گسترده آن به اشتراک می‌گذارد.


فعال سازی ادغام در اتریوم (ETH) به توکنومیک بی نظیر آن کمک می کند

آقای بونز نظرش در مورد ارتقای ادغام مورد انتظار آینده را در توییتر به اشتراک گذاشت؛ مهاجرت اتریوم از شبکه اجماع اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) که برای ساختار توکنومیکال آن از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. به گفته وی، پس از فعال‌سازی ادغام ، اتریوم (ETH) قرار است یک ارز دیجیتال کاهش‌دهنده تورم باشد. از آنجایی که این معیار مبتنی بر فعالیت استفاده از شبکه است، این امر ارزش پیشنهادی ETH را پیش خواهد برد. اتریوم (ETH) همچنان محبوب‌ترین پلتفرم قراردادهای هوشمند در Web3 است و این اولین بار است که ارتقایی در چنین مقیاسی در بلاک چین اصلی فعال می‌شود. 


مقاومت در برابر سانسور، سازگاری با محیط زیست، انعطاف‌پذیری سایبری و دموکراسی: چه چیز دیگری با ادغام تغییر می‌کند؟

 علاوه بر توکنومیک پیشرفته، ادغام و ارتقای بلاک چین، آن را در برابر حمله مقاوم‌تر می‌کند، زیرا هزینه یک حمله فرضی به طرز عجیبی بالا می‌رود. اجماع اثبات سهام، شرکت کنندگان را ملزم به استفاده از تجهیزات استخراج پیشرفته نمی کند و تراکنش ها پس از ادغام حتی با رایانه های کامپکت Raspberry Pi نیز قابل تأیید هستند. همانطور که قبلا اعلام شده است، ادغام در 15 سپتامبر 2022 در شبکه اصلی اتریوم (ETH) فعال می شود. این ارتقا به استخراج اتریوم (ETH) پایان می دهد و ماینینگ را با استیکینگ جایگزین می کند.


shape