به گفته یک تحلیلگر، توکن‌های DeFi معرفی شده زیر واقعاً نوآورانه هستند

به گفته یک تحلیلگر، توکن‌های DeFi معرفی شده زیر واقعاً نوآورانه هستند

1401/06/12

یک تحلیلگر حوزه DeFi که از نام مستعار DefiIgnas در توییتر استفاده می‌کند، 7 دارایی نوآورانه از دیدگاه خود را به اشتراک گذاشته است که در آخرین دوره صعودی، امور مالی غیرمتمرکز را از نو اختراع کردند.


این تحلیلگر، عجیب ترین و پیچیده ترین مفاهیم حوزه DeFi که بخشی از آن ها در سال های گذشته ارائه شده بودند را خلاصه کرده است. به عنوان مثال، آمپلفورث (AMPL) مکانیسم عرضه الاستیک را معرفی کرد، یک ابزار خودتنظیم برای ایجاد تعادل مجدد عرضه که ناشی از علاقه به خرید AMPL است.


توکن Olympus DAO (OHM) طرفداران کریپتو را به یک آزمایش تئوری بازی جالب دعوت کرد و به آن‌ها اجازه می‌داد از استیکینگ، پیوند یا فروش ثروت خود سود ببرند. توکن COMP که در ابتدا به عنوان انگیزه ای برای ارائه نقدینگی به پروتکل Compound Finance راه اندازی شد، به نماد داشبوردهای اولیه فارمینگ تبدیل شد. به نوبه خود، CRV Curve Finance، فارمینگ را برای کسانی که در لحظه مناسب توانستند آن را استیک کنند، سودآورتر کرد. Yearn.Finance () به تیتر خبرها تبدیل شد زیرا به صورت رایگان به صورت ایردراپ توزیع شد تا یک جامعه پرشور پیرامون این پروتکل که در مراحل اولیه بود، ایجاد شود.  YFI به گران‌ترین ارز در کل بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شد و در ماه مه 2021 در عرض چند ساعت قیمت آن از 60000 دلار به 90000 دلار افزایش یافت.


با این توکن ها، داستان استیبل کوین های غیرمتمرکز عوض شد

NXM Nexus Mutual بازی را در صنعت بیمه کریپتو تغییر داد و به هر سرمایه‌گذار KYC-ed (ETH) اجازه داد تا برای به اشتراک گذاشتن ریسک با همتایان خود پول کسب کند. Synthetix از رمزارز SNX برای تضمین نسبت وثیقه سالم برای استیبل کوین غیرمتمرکز sUSD استفاده کرد. دو استیبل کوین نیز از دید تحلیلگران به عنوان نوآوران و تغییر دهنده ی بازی بررسی شدند : دای (DAI) مفهوم یک استیبل کوین با وثیقه بیش از حد را معرفی کرد و Frax Finance (FRAX) اولین دارایی دارای وثیقه نسبی است که با دلار آمریکا وثیقه شده است.


shape