Robinhood سپرده ها و برداشت های MATIC را در شبکه Polygon راه اندازی می کند

Robinhood سپرده ها و برداشت های MATIC را در شبکه Polygon راه اندازی می کند

1401/06/10

اپلیکیشن معاملاتی Robinhood اعلام کرد که کاربرانش اکنون می توانند توکن MATIC را در شبکه Polygon  اتریوم ارسال و دریافت کنند. مشتریان این شرکت می توانند MATIC وام بگیرند و یا آن را با توکن های دیگر مبادله کنند و نقدینگی را در زنجیره اثبات سهام فراهم کنند. این شرکت می‌گوید که در آینده نزدیک، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال اضافی را در شبکه‌های بیشتری فعال می‌کند.


Robinhood در اوایل آگوست ارزهای Stellar (XLM) و Avalanche (AVAX) را لیست کرد. قبل از آن، پشتیبانی از Polygon (MATIC)، Solana (SOL) و Shiba Inu (SHIB) را نیز فعال کرده بود. این شرکت خاطرنشان کرده است که ارسال کریپتو در شبکه اتریوم به دلیل افزایش هزینه های تراکنش، به طور فزاینده ای گران شده است. شبکه Polygon امکان کاوش Web3 را با هزینه تراکنش بسیار کمتر و در عین حال استفاده از تراکنش‌های سریع‌تر را ممکن می‌سازد.


Polygon یک راه حل محبوب برای مقیاس بندی لایه دو در شبکه اتریوم است که برای دستیابی به تراکنش های سریع تر و ارزان تر، به زنجیره های جانبی متکی است. 


بر اساس CoinMarketCap، توکن بومی MATIC در حال حاضر از نظر ارزش بازار در جایگاه دوازدهم قرار دارد. Polygon اعلام کرد که راه حل مقیاس‌پذیری آن به نام Avail در شبکه آزمایشی منتشر شده است. ماه گذشته Robinhood فاش کرد که لیست انتظار کیف پول Web3 آن از یک میلیون کاربر فراتر رفته است. در اوایل سال جاری، این اپلیکیشن معاملاتی محبوب به کاربران خود اجازه داد تا ارزهای دیجیتال را واریز و برداشت کنند.


shape