چرا جامعه کاردانو از کوین بیس ناراضی است

چرا جامعه کاردانو از کوین بیس ناراضی است

1401/06/09

جامعه Cardano مشکل به روز رسانی گره را برطرف کرد و در نهایت موفق شد زیرا تعداد گره های به روز شده به نسخه 1.35.3 به آستانه 75٪ مورد نیاز رسید، اما دلیل جدیدی برای نگرانی و نارضایتی ظاهر شده است.


این بار دلیل بحث یکی از بزرگترین صرافی های رمزارز، کوین بیس یا بهتر است بگوییم عدم فعالیت آن بود. مشکل اینجاست که یکی از مولفه‌های لازم برای عملیاتی کردن هارد فورک Vasil، آماده‌سازی صرافی‌های ارزهای دیجیتال است. در حالی که صرافی هایی مانند Bitrue یا Bitmart کاملاً آماده هستند و Binance و OKex قبلاً این فرآیند را آغاز کرده اند، Coinbase حتی هنوز مکانیسم به روز رسانی را راه اندازی نکرده است.


به نظر می رسد که کوین بیس تنها صرافی است که هنوز در رابطه با هارد فورک Vasil غیرفعال است، اما از طرفی یکی از بزرگترین ها است. ، با توجه به CoinMarketCap، حجم معاملات ADA در این صرافی، پس از بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) چهارمین حجم معاملات بزرگ را تشکیل می دهد.  اگر اکثر صرافی ها آماده باشند و اجزای باقی مانده به روز شوند، سرمایه گذارانی که از کوین بیس برای امور مرتیط با ADA استفاده می کنند با مشکلات مختلفی مانند برداشت توکن مواجه خواهند شد.


دیگر چه چیز دیگری برای Vasil کم است؟

علاوه بر نیاز به آماده بودن کوین بیس و سایر صرافی‌ها، تیم توسعه کاردانو باید چندین مؤلفه دیگر را نیز راه‌اندازی کند.بر اساس اطلاعات پورتال Input Output، که در آن خلاصه‌های به‌روزرسانی به طور منظم ارائه می‌شود، کارهای باقیمانده ای که باید در داخل انجام شود، انتشار کتابخانه سریال‌سازی به‌روز شده، رجیستری توکن، کاوشگر و کیف پول Daedalus است که به زودی اتفاق می‌افتد.


shape