ارتقاء حیاتی متاورس شیب بالاخره فاش شد

ارتقاء حیاتی متاورس شیب بالاخره فاش شد

1401/06/08

در اواسط آوریل، SHIB Metaverse که یک رویداد بسیار مورد استقبال جامعه Shiba Inu بود، ارائه شد. اکنون، توسعه‌دهندگان آن اعلام کرده‌اند که یک ارتقاء حیاتی جدید با نام، WAGMI Temple HUB ؛ قرار است به آن اضافه شود. این HUB درباره چه چیزی خواهد بود.


ساختار اصلی متاورس

یک پست وبلاگ که اخیرا منتشر شده می گوید که از زمانی که مشارکت استودیوی THE THIRD FLOOR (TTF) (طبقه ی سوم) در ساختمان متاورس برای SHIB در اواخر جولای اعلام شد، تیم SHIB مشغول ایجاد یک ساختار اصلی برای متاورس بوده است. این به معنای ارتباط و تعامل یکپارچه همه اعضا است تا بتوانند به بهترین نتیجه ممکن برای جامعه شیبا اینو دست یابند. اکنون THE THIRD FLOOR، تیمی از مشاوران و توسعه دهندگان پروژه Metaverse را گرد هم آورده اند.


تیم اختصاصی اضافی برای متاورس

این مقاله همچنین به یک تیم اختصاصی اضافی اشاره می کند که به عنوان چشم، گوش و صدای جامعه SHIB استفاده خواهد شد. وظیفه آنها انتقال نگرانی ها، سوالات، دیدگاه ها و بازخوردهای ارتش SHIB خواهد بود. هدف این است که این تیم به ایجاد یک تعامل یکپارچه بین استودیوی طبقه سوم، تیم توسعه دهنده و مشاوران متخصص کمک کند. بازخورد ارتش SHIB به تیم های سازنده Metaverse کمک می کند و به عنوان یک منبع مشارکتی برای رسیدن به سطوح بالاتر در حین ایجاد و ارائه دنیای مجازی SHIB کمک می کند.


مرکز معبدWAGMI 

 به روز رسانی اصلی که در بالا ذکر شد، HUB مقدماتی Metaverse ، یعنی معبد WAGMI است. این تنها یکی از HUB های متعددی است که در آن استودیو و تیم متاورس در حال توسعه با هم هستند. HUB ها قطعه زمین های مجازی با بالاترین ارزش در فضای متاورس هستند. آنها بر خلاف سایر نقشه ها مسدود و رزرو شده اند. این HUB خاص برای آن در نظر گرفته شده است که شبیه به یک قلمرو zen مانند باشد، جایی که کاربران می توانند احساسات آرام بخش را تجربه کنند و مراقبه و ارتباطات معنوی با جهان را تمرین کنند. طراحی معبد    WAGM تحت تأثیر بسیاری از اشیاء و معماری است در اطراف زمین قرار گرفته است، مانند آن چه در معبد Byodo-In  و معبد بهشت در چین، معبد Kinkaku-ji در ژاپن، معبد Nan Hua در آفریقای جنوبی و غیره می بینیم. تجربه ای که کاربران در آنجا به دست می آورند بر اساس اصول یوگا و zen است.  به طور کلی، دنیای متاورس شیبا شامل 100595 قطعه زمین مجازی خواهد بود. در مجموع 36431 قطعه زمین در مرحله مقدماتی باز خواهد شد. تاکنون بیش از 19000 قطعه زمین توسط بیش از 5600 مالک خریداری شده است.


shape