معامله گر افسانه ای پیتر برانت نشان می دهد که چگونه می توانید از سقوط اتریوم سود ببرید

معامله گر افسانه ای پیتر برانت نشان می دهد که چگونه می توانید از سقوط اتریوم سود ببرید

1401/06/08

یکی از باتجربه‌ترین معامله‌گران در صنعت ارزهای دیجیتال، پیتر برانت، یک معامله موفق اتریوم را که توسط ویرایشگر مقالات Satoshi Papers Tuur Demeester انجام شده، به اشتراک گذاشت. این معامله بیشتر بر اساس تحلیل تکنیکال بود و ممکن است پیش‌بینی آینده را به ما ارائه دهد.


راه اندازی

در پایان ماه جولای، اتریوم وارد یک الگوی wedge صعودی شد که در آن برای بیش از یک ماه حرکت کرد. با توجه به روند کلی این دارایی، این کارشناس فرض کرد که wedge صعودی با یک نوسان نزولی خاتمه می یابد، که در واقع پس از ظاهر شدن محرک نزولی در بازار چنین اتفاقی هم افتاد. شکست مرز پایینی wedge ، اتریوم را به محدوده قیمت 1400 دلار رساند و معامله گران را به محدوده قیمت جولای بازگرداند.


واکنش برندت

معمولاً معامله‌گران باتجربه از باز کردن پوزیشن‌های فروش در بازار اجتناب می‌کنند، زیرا ریسک‌های بسیار بزرگ‌تری برای پرتفوی معامله‌گران به همراه دارد و نباید بدون مدیریت ریسک مناسب که شامل مقادیر حد سود و ضرر است، باز شوند. خوشبختانه، Demeester هنگام short کردن یک دارایی از تمام قوانین پیروی کرد که به او اجازه می داد پوزیشن خود را در زمان مناسب ببندد، که این موضوع توسط برانت مورد توجه قرار گرفت.


آینده اتریوم چیست؟

اتریوم با خارج شدن از wedge صعودی، به روند نزولی خود که از نوامبر 2021 در آن در حال حرکت بوده بازمی گردد. این روند نزولی به احتمال زیاد تا زمانی که به روز رسانی Merge منتشر نشود، ادامه دار است. متأسفانه، داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بزرگ بازار علاقه‌ای به این به‌روزرسانی ندارند. فعالیت کیف پول های بزرگ به سطح ضعیف قبلی بازگشته است و درآمد شبکه همچنان در سطح قبل از روند صعودی اخیر است. در زمان انتشار این خبر، اتریوم با افزایش 2.2 درصدی در 24 ساعت گذشته، با قیمت 1586 دلار معامله می شود.


shape