جی پی مورگان می گوید که باید رمزارزهای خود را بفروشید

جی پی مورگان می گوید که باید رمزارزهای خود را بفروشید

1401/06/08

بلومبرگ گزارش می دهد که دیوید کلی، استراتژیست ارشد جهانی در JPMorgan Asset Management، ادعا می کند که سرمایه گذاران باید ارزهای دیجیتال را کنار بگذارند. آقای دیوید کلی متقاعد شده است که تصمیمات سختگیرانه و مداوم فدرال رزرو ایالات متحده باعث دردسر بیشتر برای دارایی های دیجیتال خواهد شد. همچنین نظر او نسبت به سهام شرکت های فناوری با سرمایه‌ی بزرگ نزولی است. بیت کوین همگام با سهام حوزه فناوری معامله می شود.


پس از اینکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو گفت که بانک مرکزی به کمپین تهاجمی خود برای افزایش نرخ بهره در کنفرانس جکسون هول ادامه خواهد داد، بازار کریپتو چرخش نزولی شدیدی در پیش گرفت و بیت کوین و آلت کوین های برتر به دلیل اظهارات نزولی پاول، رشد اخیر خود را از دست دادند.


روز دوشنبه، نیل کشکاری، رئیس بانک فدرال رزرو مینیاپولیس گفت که از فشار فروش در بازار خوشحال است زیرا این بدان معناست که سرمایه گذاران درک کرده اند که فدرال رزرو کاملا متعهد به بازگرداندن تورم به 2٪ است. کشکاری می‌گوید: از رشد بازار سهام که در اواخر تیرماه پس از اعلام دومین افزایش متوالی 75 واحدی نرخ بهره توسط بانک مرکزی رخ داده، هیجانی ندارد. در آگوست گذشته، کشکاری گفت که کریپتو 95 درصد کلاهبرداری، هیاهو، سر و صدا و سردرگمی است.  ماه گذشته، JPMorgan اشاره کرد که هزینه تولید ارز دیجیتال برتر بازار یعنی بیت کوین 13000 دلار کاهش یافته است.


shape