مدیرعامل ریپل اتهامات اخیر علیه خود را رد کرد

مدیرعامل ریپل اتهامات اخیر علیه خود را رد کرد

1401/06/07

برد گارلینگ هاوس مدیرعامل ریپ، در توئیت اخیر  خود  مدعی شده است که هرگز با کایل روش، وکیل آمریکایی Roche Freedman LLP، در پاسخ به اتهامات اهانت آمیز CryptoLeaks صحبت نکرده است.


افشاگر کریپتو یک پست وبلاگی منتشر کرد که مدیر عامل شرکتAva Labs  یعنی Emin Gun Sirer را متهم کرد که از سیستم حقوقی آمریکا برای آسیب رساندن به رقبای خود از سبک گانگستری استفاده می کند.  ظاهراً شرکتAva Labs با Roche Freedman شراکتی را به منظور هدف قرار دادن بلاک چین های رقیب از طریق طرح دعوی قضایی تشکیل داده است. این شرکت تعداد قابل توجهی توکن AVAX را در ازای خدمات خود دریافت کرده است.  CryptoLeaks همچنین مدعی است که Sirer که دانشیار علوم کامپیوتر در Cornell نیز هست، از نام تجاری دانشگاه برای تبلیغی فریبنده استفاده کرده است.


Sirer قبلاً اتهامات مطرح شده توسط CryptoLeaks را به عنوان بیهودگی این تئوری توطئه رد کرده است.  شایان به ذکر است، Freedman یک شکایت دسته جمعی در کالیفرنیا تنظیم کرده است که رقیب اصلی Avalanche را به فروش اوراق بهادار ثبت نشده متهم می کند. نتیجه این نزاع قانونی می تواند پیامدهای بزرگی برای صنعت کریپتو داشته باشد.


CryptoLeaks بیان می کند که یک شرکت حقوقی، نماینده ی ریپل در دادخواستی که علیه XRP مطرح شده است، می باشد. گفته می شود که Freedman ، شرکت گارلینگ هاوس را متقاعد کرده است که فرشته سرمایه گذار او شود،  ادعایی که گارلینگ هاوس به شدت آن را رد می کند. این پست وبلاگ می گوید که این دو یک دعوی قضایی جداگانه برای اقدام قانونی علیه سایر شرکت های ارزهای دیجیتال ایجاد کردند. ریپل در ماه دسامبر توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به دادگاه کشیده شد. در اواسط ماه جولای، گارلینگ هاوس فاش کرد که این شرکت بیش از 100 میلیون دلار را برای هزینه های قانونی در طول نبرد حقوقی طاقت فرسا هزینه کرده است.


shape