دوج کوین علاقه نهنگ ها را جلب کرده است

دوج کوین علاقه نهنگ ها را جلب کرده است

1401/06/07

DOGE در بین ده ارز برتر از نظر حجم معاملات قرار دارد

همانطور که توسط WhaleStats، پورتالی که اقدامات هولدرهای بزرگ یا همان نهنگ ها را ردیابی می کند، گزارش شده است، دوج کوین به یکی از دارایی های مورد علاقه این گروه از سرمایه گذاران در 24 ساعت گذشته تبدیل شده است. همچنین، DOGE بیشترین توجه را در میان 500 هولدر برتر BNB به دست آورده است.

اگر به نمونه‌ای از 100 کیف پول برتر BNB بپردازیم، متوجه می‌شویم که Dogecoin سیزدهمین ارزی است که دارای بیشترین دارایی است. طبق آمار WhaleStats، میانگین اندازه پوزیشن یک نهنگ BNB در DOGE ،برابر با  906368 سکه است که معادل 57650 دلار است.  محبوب ترین رمزارزها در بین این گروه از سرمایه گذاران، BNB با تعداد متوسط 12853 و BUSD است که در آن این 100 نهنگ برتر دارای پوزیشن های میلیون دلاری هستند.


بررسی قیمت دوج کوین

شاید قیمت کنونی DOGE سرمایه گذاران را وادار به خرید کند، اما اینکه آیا اکنون به اندازه کافی قیمت آن پایین است یا خیر، موضوع بحث است. دوج کوین در تمام هفته گذشته زیر 0.07 دلار به ازای هر سکه معامله شده است، که قابل مقایسه با بهار 2021 است. با نگاهی به نمودارهای روزانه و هفتگی DOGE، می توانید ببینید که این دارایی در یک بازه قیمت بین 0.04 تا 0.08  دلار در حال حرکت است. در عین حال، قیمت حتی از سطح قیمتی 0.07 دلار هم بالاتر نیامده است.


در چنین حالتی، ممکن است انتظار سقوط به مرز پایینی محدوده و همچنین پیشرفت و تثبیت بالای 0.07 دلار را داشته باشیم. صرف نظر از این، بهتر است اکنون در خرید عجله نکنید، بلکه وضعیت بازار کریپتو را زیر نظر داشته باشید.


shape