واکنش بنیانگذار کاردانو به صمیمی تر بودن برند کاردانو نسبت به IKEA، BMW و بیت‌کوین

واکنش بنیانگذار کاردانو به صمیمی تر بودن برند کاردانو نسبت به IKEA، BMW و بیت‌کوین

1401/06/05

کاردانو در رتبه بندی برترین شرکت ها از نظر احساس صمیمیت با برند، جایگاه بیست و ششم را به خود اختصاص داده است. جایگاه این استارت آپ کریپتویی بالاتر از شرکت هایی مانند توییتر، نایک، بی ام و و حتی همسایه بازار خود یعنی بیت کوین بود. چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو ، این دستاورد خود را با یک توییت مشخص کرد که در آن هم اساس کار بلاک چین و هم آنچه این پروژه با سایر شرکت های پشت آن در رتبه بندی انجام داده است را به طور کامل توصیف می کند و به معنای واقعی کلمه می گوید که کاردانو "زنجیره ها را به حرکت در می آورد."

این رتبه بندی صمیمیت برند توسط آژانس نیویورک MBLM تهیه شده است. این رتبه بندی به عنوان یک مطالعه تحقیقاتی بازار ، شرکت ها را بر اساس سطح همدلی کاربران جامع آنها برای آن نام تجاری مرتب می کند. میزان صمیمیت برند بر اساس چندین مؤلفه مختلف اندازه گیری می شود که با استفاده از هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل کلان داده ها محاسبه می شود.


جامعه کاردانو منتظر واسیل هارد فورک است


 نتایج این بررسی ممکن است تعجب آور باشد، اما به حق می توان جامعه کاردانو را یکی از منسجم ترین ها در فضای کریپتو در نظر گرفت. در حال حاضر به نظر می رسد که همه کسانی که از علاقه مندان به کاردانو هستند، وضعیت و اخبار پیرامون هارد فورک Vasil را از نزدیک دنبال می کنند. طبق آخرین گزارش‌های شرکت مادر بلاک چین Input Output، به‌روزرسانی مورد انتظار در حال نزدیک‌تر شدن به تحقق است. بنابراین، با توجه به جدیدترین عرضه IOHK از 75٪ مورد نیاز، در حال حاضر 56٪ از تمام اپراتورهای استخر سهام، نود های خود را به نسخه مورد نیاز 1.35.3 به روز کرده اند. همچنین تمامی اجزای زیرساخت حیاتی به جز کیف پول Daedalus که نزدیک به اوایل شهریور آماده می شود، تست و عرضه شده است.


shape