هنگامی که این اندیکاتور فعال شود ، بیت کوین از بازار نزولی شدید خارج می شود

هنگامی که این اندیکاتور فعال شود ، بیت کوین از بازار نزولی شدید خارج می شود

1401/06/03

هولدرهای بلندمدت، منبعی برای تجزیه و تحلیل زنجیره ای بیت کوین هستند زیرا راهی عالی برای تعیین چرخه فعلی بازار محسوب می شوند. به گفته یک تحلیلگر Glassnode، در حال حاضر، سودآوری LTH تحت فشار شدید بازار نزولی قرار دارد.


تعداد هولدرهای بلندمدتی که در زیان هستند، در حال حاضر در حدود بالاترین حد تاریخی خود است، زیرا تنها 4 درصد از کل تاریخ معاملات ،زیان بیشتری از این مقدار را در BTC نشان داده است. چنین درصد بالایی از هولدرهای بلندمدت در زیان نشان می‌دهد که بازار در فاز نزولی عمیق قرار دارد و تنها زمانی روند معکوس خواهد شد که درصد هولدرهای در ضرر کاهش یابد. زمانی که پوزیشن های هولدرها، زیان زیادی داشته باشد، به دلیل همبستگی قدرت خرید با سودآوری فعالان بازار، بازار ضعیف تر می شود.پیش از این با داشتن بالاترین سطح سودآوری در BTC، شاهد افزایشی از حدود 40000 دلار به نزدیک 70000 دلار بودیم.


بیت کوین در بازار با مشکل مواجه است

با پویایی مثبت دلار آمریکا، دارایی‌های ریسکی مانند ارزهای دیجیتال با فشار فروش نسبتاً بالایی مواجه هستند زیرا سرمایه‌گذاران وجوه خود را به سمت گزینه‌های امن‌تر حرکت می‌دهند.


یک اهرم دیگر برای فشار بیشتر بر روی این طلای دیجیتال، افزایش جریان خروجی از بازار ارزهای دیجیتال است. علیرغم موفقیت اخیر بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاران نهادی همچنان سرمایه خود را از ارزهای دیجیتال دور می کنند. اعلام تاریخ به‌روزرسانی ادغام اتریوم آغازگر یک رشد کوتاه‌مدت در بازار بود که در پی آن بیت‌کوین به ۲۵۰۰۰ دلار رسید، اتریوم به ۲۰۰۰ دلار رسید و ارزهای دیجیتال به طور میانگین حدود ۲۰ درصد افزایش یافتند. متأسفانه، با نبود جریان ورودی و تغییر اساسی در سیاست پولی ایالات متحده، احساسات بازار همچنان منفی است.


shape