دلایلی که نهنگ ها را برای خرید SHIB بیشتر علاقه مند می کند

دلایلی که نهنگ ها را برای خرید SHIB بیشتر علاقه مند می کند

1401/06/03

ردیاب کیف پول رمزارز WhaleStats که  بر آدرس نهنگ‌ها تمرکز دارد، گزارش داده است که در 24 ساعت گذشته، علاقه سرمایه‌گذاران بزرگ اتریوم به میم کوین Shiba Inu از سر گرفته شده است و به یکی از پر تراکنش توکن‌ها در زنجیره ETH تبدیل شده است. در این میان، توکن سوزی SHIB همچنان ادامه دارد و بیش از 110 میلیون SHIB سوزانده شده است.


SHIB دوباره وارد لیست سکه های خریداری شده برتر می شود

طبق یک توییت اخیر که توسط WhaleStats پست شده است، Shiba Inu دوباره راه خود را به فهرست 10 توکن خریداری شده توسط 100 نهنگ بزرگ اتریوم باز کرده است. هولدرهای بزرگ توکن‌های اتریوم هر از گاهی ابتدا مقادیر بسیار زیادی SHIB را خریداری کرده و سپس به فروش می‌رسانند تا از نوسانات قیمت این میم‌کوین کسب سود کنند.


نهنگ ها 37.6 میلیون دلار SHIB  خریدند.

براساس ارقامی که اخیراً در وب‌سایت WhaleStats به اشتراک گذاشته شده است، در 24 ساعت گذشته، 100 دارنده توکن اتریوم بیش از 37.6 میلیون دلار Shiba Inu را خریداری کرده‌اند. دومین توکن سگ محبوب پس از دوج کوین اکنون جایگاه چهارم را در میان دارایی‌های نهنگ‌ها دارد و 5.26 درصد از پرتفوی عظیم آنها را تشکیل می‌دهد.

 دو جایگاه اول همچنان به استیبل کوین‌های USDT و USDC تعلق دارند. در زمان نگارش این خبر، نهنگ ها 157,364,016 دلار SHIB در کیف پول خود ذخیره کرده اند، در حالی که روز قبل این مقدار 119,787,272 دلار بود.

110.4 میلیون SHIB سوزانده شد

توییتی که اخیرا توسط   Shibburn tracker منتشر شده است، می گوید که طی 24 ساعت گذشته، یک توده عظیم دیگر از SHIB به این کیف پول های دوزخی ارسال شده است و توکن سوزی برای آن ها انجام شده است.  این بار، هفت تراکنش موفق شدند در مجموع 110,485,436 شیبا اینو را بسوزانند. بر اساس گزارش وب سایت Shibburn، بیشترین میزان SHIB سوخته شده در 24 ساعت گذشته، 49,896,943 شیبا اینو در 21 ساعت پیش بوده است.


SHIB باید به 0.01 دلار افزایش یابد!

در حالی که سرمایه گذاران بزرگ میلیون ها دلار SHIB را برای کسب سود می خرند و می فروشند، دارندگان و کسب و کارهای معمولی در تلاش برای حذف هر چه بیشتر SHIB از عرضه در گردش هستند تا قیمت SHIB را بالاتر ببرند و آن را به سطح 0.01 دلار و بالاتر از آن برسانند. دیوید گوخشتاین، اینفلوئنسر ارزهای دیجیتال در توییتر به اشتراک گذاشت که امیدوار است شیبا اینو به زودی به این سطح قیمت برسد. او در توییتی نوشت که به SHIB باید لطفی در حق او بکند و تا 0.01 دلار افزایش یابد. او به طور کلی در طول سال نسبت به این میم کوین خوش بین بوده است.


shape