چرا XRP به مبادلات رمزارز متمرکز نیاز ندارد

چرا XRP به مبادلات رمزارز متمرکز نیاز ندارد

1401/06/03

onXRP، یک اکوسیستم ماژولار ساخته شده توسط XRP Ledger، گزارش داده است که به نقطه عطف مهمی برای راه حل on-ramp  خود رسیده است. این پروژه بیان کرد که 500 شهروند ایالات متحده به لطف onXRP و سرویس مشترک Banxa قادر به خرید XRP برای کیف پول های غیرحضانتی خود مستقیماً از طریق فیات بودند. حجم کل XRP خریداری شده از طریق این سرویس on-ramp  معادل نیم میلیون دلار آمریکا است.


با توجه به فشارهای روی XRP توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار، که ارز دیجیتال را به عنوان یک مسئله امنیتی مطرح کرده است و صرافی های متمرکز را برای حذف XRP تحت فشار قرار می دهد، onXRP به درستی استدلال می کند که با راه حل های on-ramp مانند خودش، نیازی به CEX ها ندارد.


وقتی که می توانید مستقیماً با استفاده از کیف پول غیرحضانتی خود در ازای ارز فیات، آن را خریداری کنید در واقع هیچ فایده ای برای خرید XRP از طریق کوین بیس وجود ندارد، زیرا با اولین دستور نظارتی ، این ارز دیجیتال را از فهرست خود حذف خواهد کرد.


Web3 زیبای آینده

 همانطور که اقتصاد دیجیتال جدید تکامل می یابد و افراد و شرکت های بیشتری درگیر آن می شوند، نیاز به ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری متمرکز، بیشتر و بیشتر می شود. آیا می توان در web3 در آینده به طور کامل غیرمتمرکز بود؟ در حال حاضر، اینگونه به نظر می رسد. با این حال، حتی اگر اینطور نباشد، به نظر می‌رسد راه‌حل‌هایی مانند موارد ارائه شده توسط onXRP می‌توانند ارتباط کاربران را با مکان‌های متمرکز به حداقل برسانند که علاوه بر ارائه خدماتی که تمام خواسته‌های تنظیم‌کننده‌ها را برآورده می‌کند، باید از قیمت سهام خود نیز در بازارهای مالی سنتی مراقبت کنند.



shape