بایننس معامله بدون کارمزد برای اتریوم را راه اندازی کرد

بایننس معامله بدون کارمزد برای اتریوم را راه اندازی کرد

1401/06/02

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس اعلام کرده است که از معاملات بدون کارمزد برای اتریوم ، دومین ارز دیجیتال بزرگ پشتیبانی می کند.


 کاربران آن می توانند از 26 آگوست به صورت رایگان ETH را در برابر استیبل کوین بومی بایننس (BUSD) معامله کنند. معامله گران بایننس می توانند به مدت یک ماه از این کاهش کارمزدها استفاده کنند.


 همانطور که توسط U.Today گزارش شده است،این بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان در ماه جولای کارمزد معاملات برای جفت های مختلف بیت کوین را نیز به صفر رساند. این حرکت به پنجمین سالگرد این غول معاملاتی مرتبط بود.


 بایننس در ابتدا در اواخر ژوئن با شرکت تابعه خود در ایالات متحده وارد معاملات با کارمزد صفر شد. این شرکت در تلاش برای جذب کاربران بیشتر و در دست گرفتن سهم بازار Coinbase که همچنان رهبر بازار ارزهای دیجیتال در ایالات متحده است، کارمزد معامله گران آمریکایی را حذف کرد.


به دلیل کاهش قیمت ها و کاهش اشتیاق برای ارزهای دیجیتال، صرافی ها به دنبال راه های جدیدی برای حفظ پایگاه کاربران خود هستند. باید دید که آیا بایننس روند جدیدی را در میان صرافی های کریپتو آغاز خواهد کرد یا خیر.


 ایده تجارت با کارمزد صفر در ابتدا توسط اپلیکیشن معاملاتی سهام رابینهود رایج شد. بایننس در یک پست وبلاگی ادعا می‌کند که معامله بدون کارمزد را به منظور در دسترس‌تر کردن رمزارزها ایجاد کرده است و اضافه می‌کند که هیچ انگیزه پنهانی پشت این حرکت وجود ندارد. این صرافی ادعا می کند که مدل درآمدی آن پایدار است، به این معنی که به دنبال متعادل کردن مجدد سود خود نیست. بایننس همچنین می گوید که تصمیم آن برای به صفر رساندن موقت کارمزدها فقط یک ترفند بازاریابی سطح پایین نیست.


shape