جزئیات جوایز ریپل توسط بایننس برای کاربران اعلام شد

جزئیات جوایز ریپل توسط بایننس برای کاربران اعلام شد

1401/05/31

سلب مسئولیت: نظرهای بیان شده در این متن، توصیه ای برای سرمایه گذاری نیست و فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و لزوماً منعکس کننده نظر ما نیست. هر سرمایه گذاری و به طور کلی همه معاملات مستلزم ریسک است، بنابراین همیشه باید قبل از تصمیم گیری تحقیقات و بررسی های خود را انجام دهید. ما سرمایه گذاری با پولی که پذیرش از دست دادنش ندارید را توصیه نمی کنیم.

بایننس جوایز جدیدی را در قالب XRP برای کاربرانی که در دوره‌های «یادگیری و کسب درآمد» و در آزمون آنلاین ۲۴ آگوست شرکت می‌کنند، اعلام کرده است.

اخیرا Binance DeFi Staking پشتیبانی از XRP را اضافه کرده است، که به کاربران اجازه می دهد تا XRP خود را استیک کنند و تا 1.40٪ سود سالیانه دریافت کنند. بایننس همچنین از اضافه شدن XRP به عنوان وسیله پرداخت با Binance Card خبر داد و از طریق این ادغام آن را در اختیار بیش از 60 میلیون کاربر در سراسر جهان قرار داد.

به گفته شرکت تجزیه و تحلیل داده های زنجیره ای Santiment، XRP شاهد فعالیت قابل توجه نهنگ ها و همچنین خوش بینی بالا در ساعات پایانی معاملات روز جمعه است. آن ها می گویند ما جهشی در تراکنش های بیش از 100 هزار دلاری برای ریپل را مشاهده کره ایم که از 13 می تا الان مانند آن اتفاق نیفتاده است. علاوه بر این، احساسات در بازار به بالاترین حد خود از آوریل رسیده است. Santiment همچنین ادعا می کند که احساسات معامله گران درباره XRP در حال حاضر در بالاترین سطح از آوریل امسال قرار دارد.


پرایس اکشن ریپل

 XRP در زمان انتشار این خبر 0.336 دلار معامله می شود که نسبت به روز گذشته 1.99 درصد کاهش داشته است. در 17 آگوست، خریداران نتوانستند ریپل را به بالای مقاومت 0.38 دلاری برسانند، که نشان می‌دهد خرس‌های بازار همچنان قاطعانه  این سطح را حفظ می‌کنند. همانطور که در معاملات رنج معمول است، XRP خرید نزدیک به حمایت و فروش در اطراف مقاومت را تجربه می کند. با رسیدن به قیمت 0.29 دلار، XRP ممکن است پشتیبانی قوی ارائه دهد که از آن به بعد خریداران ممکن است به جلو حرکت کنند. پس از اینکه خریداران بتوانند قیمت را به بالای 0.39 دلار برساندند و یا خرس های بازار آن را به زیر 0.29 دلار رساندند، حرکت جهت دار بعدی ممکن است آغاز شود. حرکات قیمتی در یک محدوده رنج معمولاً غیر قابل پیش بینی و پر نوسان است. بنابراین، معامله‌گران با تجربه معمولاً از باز کردن پوزیشن تا زمان شکست یکی از این دو حمایت و مقاومت خودداری می کنند.


shape